Transport si retururi

Politica de refuz/acceptare a comenzii

Pot aparea situatii in care compania noastra sa refuze o comanda fara a oferi explicatii. In aceste situatii se va anula sau rambursa plata respectivei comenzi prin aceeasi metoda de plata folosita de client. Toate preturile afisate pe site includ TVA.

Anularea sau schimbarea comenzii de catre client

Va puteti razgandi in legatura cu comanda plasata cu minim 24 ore inainte de ziua livrarii. Anularea comenzii se va face prin telefon la 0730 191 048.

Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 15-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Daca o comanda a fost deja transmisa in productie atunci ea nu mai poate fi anulata! Intotdeauna incercam sa acomodam orice cerinta de ultim moment,  insa nu putem garanta decat schimbarile transmise cu 24 ore inaintea livrarii.

O data ce comanda a fost data in productie, schimbarile nu mai sunt posibile. Pentru comenzile ce depasesc 1.000 de ron ne rezervam dreptul de a solicita un avans ce consta in 20-30% din valoarea comenzii.

Va rugam de asemenea sa luati in considerare ca in perioadele cu comenzi intense (Craciun, 1-8 martie, Sf Valentin etc) nu garantam posibilitatea de a anula comenzile in mai putin de 24 ore pana la data livrarii.

Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 15-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Rezolvarea problemelor legate de plata

Decizia de a cumpara flori online pe www.floraria-amarilia.ro este una sigura avand in vedere ca tranzactiile pe pagina noastra sunt asigurate prin www.plationline.ro . Se poate intampla insa uneori sa existe erori in tranzactia bancara care sa intarzie acceptarea comenzii de catre noi. In cazul unui mesaj din partea bancii sau din partea noastra legat de plata va rugam sa ne contactati la 0730 191 048.

Platile facute in afara orelor de program si eventualele probleme care pot aparea pot intarzia comanda si, desi regretam orice intarziere, nu detinem controlul acestor situatii si nu vom opera rambursarea platii.

Aranjamente florale si disponibilitatea lor in functie de anotimp

In cazul in care nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervam dreptul de a schimba respecivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi  valoare  sau mai mare. Daca schimbarea este majora, vom incerca sa va contactam pentru acord.

Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara avand in vedere ca ceea ce este afisat pe site este cu titlu de prezentare. Daca nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, va trebui sa consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.

Aranjamente deteriorate

Aranjamentele florale sunt transportate cu grija si sunt alcatuite din materie prima de calitate. Se poate insa intampla in foarte rare ocazii ca aranjamentele sa nu ajunga in cea mai buna stare la destinatar. Daca acest lucru se intampla va rugam sa refuzati livrarea, sa ne prezentati o dovada foto  sau sa ne contactati pentru a va rambursa plata sau pentru a va oferi o noua livrare gratuita pentru o data ulterioara.  

Garantii oferite de noi

Pentru produsele si serviciile care se afla sub controlul nostru va oferim garantia rambursarii totale a platii sau oferirea unor vouchere cadou in contravaloare daca:         

-Nu s-a facut livrarea la data agreata cu dumneavoastra din motive care au tinut strict de noi.         

-Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Va putem rambursa plata in conditiile returnarii produsului deteriorat.        -  -Nu putem sa onoram comanda dumneavoastra din motive ce tin de noi, va vom returna banii.         

-A fost livrat produsul gresit.

O sa va rugam sa ne semnalati greseala, iar noi vom retrimite comanda dumneavoastra. Dorim sa va reamintim ca singurele optiuni de compensare sunt rambursarea sumei platite sau vouchere cadou pentru achizitii viitoare, orice alta forma de compensare nu este subiect de negociere.  

Regimul ofertelor speciale

Ocazional, putem oferi produse cu pret redus. Aceste oferte sunt valabile numai in perioada mentionata si nu constituie o oferta permanenta.

Daca un client cumpara un produs care devine subiectul unei oferte reduse ulterior, pretul la momentul achizitiei are prioritate. Nu putem face reduceri pentru produse deja cumparate.

  
  

  

Aboneaza-te la newsletter

 
Vrei sa afli prin email despre reduceri si promotii? Aboneaza-te acum la newsletter si fii la curent cu tot ce e nou!